Тизерна реклама

Тизерна (банерна) реклама – масштабна популяризація продукту Поняття «тизерна реклама» – походить від слова «тизер» тобто маленький, але дуже інформативний банер з текстом, як правило, анімований.

З розвитком інтернету і зростанням користувачів мережі, популярність даної реклами зростає, в порівнянні з банерної і ось чому:

1. Системи партнерських програм, дозволяють моментально запустити рекламну компанію.

2 Відстежити конверсію, показник якості, співвідношення кількості кліків на покази, це допомагає швидко підняти ефективність реклами.

3. Налаштувати геотаргетинг, якщо у Вас мета в конкретному регіоні.

4. Можливість охоплення величезної кількості аудиторії.

Кількість відвідувань, від якого зависають лічильники Дійсно, результат може Вас здивувати, так як з легкістю можна домогтися відвідуваності за 1 добу в 5-10 тис, унікальних відвідувачів в день. Єдине, чим поступається, даний вид реклами, наприклад контекстної або, тим більше СЕО оптимізації, це якість трафіку.

Звичайно, на 100 відвідувачів, не буде такою віддачі як від просування сайту. Але, все ж, тут грає роль різниця в кількість. Для яких груп товарів і послуг підійде тизерна реклама? Як правило, тизерну рекламу використовують, для популяризації чогось нового, де немає ще запитів в пошуку. Також, ефективно проходять компанії ексклюзивних пропозицій. Вартість проведення тізерній реклами в нашій компанії становить 15% в від бюджету.

web-reklama

Замовити рекламу