Згідно з прогнозами аналітиків на 2019 рік, триває час стрімкого розвитку соціальних мереж та ще більш активного зростання Інтернет-маркетингу. Про це в своєму виступі сказав Джеймс Демерс, засновник і гендиректор SEO-агенції Audience Bloom. І зауважив, що подібна тенденція тягне за собою масштабні Інтернет-кампанії.

Той факт, що в умілих руках соціальні мережі – потужний інструмент маркетингу, на своєму прикладі доводять найбільші світові бренди, успішно використовують можливості соціальних медіа для просування своєї продукції.

Звернувшись до містера ГудВеб, Ви можете скористатися двома основними інструментами просування в соціальних мережах:

Social Media Optimization. Цей метод дозволяє за рахунок соціальних мереж залучити на Ваш сайт нову аудиторію. Відбувається так звана інтеграція Вашого сайту з соціальними мережами.

Social Media Marketing. Цей метод хороший тим, що у Вас з’являється можливість спілкуватися зі своєю аудиторією безпосередньо. Це робота безпосередньо в соцмережах, завдяки якій Ви купуєте цілий ряд переваг:

social-media
  1. Є можливість подати рекламний пост як приватне повідомлення “лідера думки” своїм передплатникам. Цей прийом, як правило, підвищує ефективність реклами вдвічі. Посилення відбувається за рахунок коментарів, «лайків» і Фортеця. У Вашого споживача спрацьовує головна думка сучасності – “хочу, як у …”.
  2. До реклами в мікроблозі можна прикріпити фото, відео або пісню. Це в кілька разів покращує візуалізацію і сприйняття, а значить – здатне залучити більше клієнтів, ніж просто банер або безлика контекстна реклама.
  3. Життєвий цикл рекламного повідомлення в мікроблозі досить великий, адже він нікуди не дівається, і учасники групи, гортаючи сторінку вниз, завжди можуть його побачити.
  4. За статистикою, людей, які переглядають новинну стрічку, набагато більше, ніж тих, хто звертає увагу на контекстну рекламу.
  5. Ну і, нарешті, так як це все-таки соціальна мережа, то, створюючи тут мікроблог своєї ТМ або компанії, у Вас з’являється шикарна можливість безпосереднього спілкування зі своїм кінцевим споживачем. А значить, Ви абсолютно безкоштовно можете дізнаватися його думку про продукт, доносити до нього потрібну Вам інформацію і формувати необхідну Вам враження.

Як бачите, плюсів роботи в соціальних мережах досить багато. Ми точно знаємо, що якщо поєднати їх з досвідом і бажанням, вийде просто незамінний додатковий канал комунікації зі своєю цільовою аудиторією.

Телефонуйте нам прямо зараз, і ми допоможемо Вам знайти нових клієнтів! 044 362 44 71

Замовити SMM просування