Контекстна реклама – один із найбільш сучасних та дієвих видів реклами в інтернеті. Завдяки контекстній рекламі можна розміщувати найрізноманітніші оголошення на таких пошукових системах як Google, Яндекс та інші.

Відмінність контекстної реклами від інших, в тому, що вона демонструється саме цільовій аудиторії. Відповідно, бюджет рекламної компанії використовується ефективно.
Саме тому контекстна реклама користується великою популярністю в теперішній час.


Трафік на певний ресурс формується саме завдяки просування сайту та реклами. Основна ідея маркетингу полягає в просуненні порталів, сервісів та веб-сайтів завдяки використанню СЕО- оптимізації, контекстної реклами та медійних банерів. Висока конверсія ( коли відвідувач робить покупку чи переглядає новину) забезпечується завдяки підвищенню щоденного трафіку – це і є основне завдання СЕО.

Головні показники ефективності просування сайту

Завдяки вищенаписаним параметрам, відбувається успішне просування сайту і реклами в мережі. Якщо проаналізувати зміни цільового трафіку, можна помітити де найбільше втрачається зацікавлена аудиторія. Наприклад, у інтернет- магазині з величезним трафіком, здійснюється обробка тільки двох заявок в день, це свідчить про неправильний підхід компанії та потребує суттєвих змін.
Тема використання реклами є актуальною як і для власників сайтів, так і для користувачів.

service-page-img4

Інтернет реклама та просування сайтів складається з таких основних елементів:

  • 01Пошукова оптимізація ( процес, який формує контент сайту в відповідності вимогам алгоритму пошукових систем). Для успішної пошукової оптимізації необхідно зберігати правильне семантичне ядро та унікальний контент.
  • 02Конверсія - це кількість цільових дій( наприклад вчинення покупки), здійснених унікальними користувачами за певний первод часу. Для аналізу конверсії використовуються додатки пошукових систем.
  • 03Контекстна реклама - принцип розміщення реклами, коли відвідувач сайту отримує відповідне оголошення.
service-page-img6

Ефективність контекстної реклами визначається рейтингом переходів і вимірюється в відсотках.

Завдяки використанню цих способів, та аналізуючи їх за допомогою конвенсії можна визначити ефективність просування сайту, настроїти рекламу,  так, щоб ефективність зростала і кількість покупців збільшувалась.

Замовити контекстну рекламу