Контекстна реклама по праву вважається сьогодні однією з найефективніших, так як працює точково і потрапляє на очі саме тій людині, яка задає пошуковій системі питання по Вашій темі.

На сьогоднішній день існує два найпопулярніших провайдера контекстної реклами:

  • Google AdWords
  • Яндекс.Директ

Перевагою такої реклами є також її автоматизированность. Спеціальні програми дозволяють сьогодні визначати як порядок показу рекламного повідомлення, так і розраховувати середню вартість кліка користувачами по банеру, що дозволяє визначати величину витрачається бюджету.

Тонкощі контекстної реклами полягають в налаштуваннях. Наприклад, для того, щоб запустити подібну рекламну кампанію, необхідно витратити 5-6 годин, і потім в процесі відстежувати конверсію, кліки і стежити за тим, щоб гроші не пішли швидко і в нікуди. Великі провайдери, такі як Google, завжди проводять вебінари та тренінги з навчання розміщення контекстної реклами для нових пользовате лей і вважають, що людина готова займатися подібною діяльністю тільки після здачі певного тесту.

Ми пропонуємо Вам свої послуги в сфері розміщення контекстної реклами, так як є партнерами Google. Його менеджери особисто стежать за нашими акаунтами, сповіщаючи нас про все, що відбувається і даючи нам можливість проводити максимально ефективні і бюджетні рекламні кампанії для Вас.

Звертайтеся до нас за номером 044 362 44 71

kont-reklama

Замовити контекстну рекламу